2 letnia ograniczona gwarancja obejmuje wymianę wadliwego produktu oraz wymianę pękniętych bądź złamanych części, które uległy uszkodzeniu w trakcie standardowego użytkowania produktu na potrzeby domowe. Decyzja o ewentualnej wymianie lub zwrocie kwoty zakupu (albo jej części) nastąpi po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego i pozostaje wyłącznie w gestii Curver Poland Sp. z o.o. . Gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych na skutek: standardowego zużycia, użycia siły, nieprawidłowej obsługi i transportu, nieostrożności, użytkowania w jakimkolwiek innym celu niż do użytku osobistego lub domowego, a także uszkodzeń powstałych na skutek przeróbki, malowania lub montażu wykonanego niezgodnie z instrukcją oraz uszkodzeń spowodowanych przez nadmierne obciążenie i nieprawidłową konserwację. Ponadto ograniczona gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek działania sił natury, w tym m.inn. silnego wiatru, gradobicia, burzy itp. W przypadku zestawów meblowych - gwarancją nie są objęte poduszki meblowe. Gwarancja nie skutkuje zawieszeniem lub ograniczeniem uprawnień wynikających z reklamacji złożonej z tytułu rękojmi. Obowiązuje na terenie Polski. W przypadku stwierdzenia wady należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Curver Poland Sp. z o.o., ul. Wrocławska 34 76-200 Słupsk, tel. 59 8411230, sklep@curver-lifestyle.pl lub przesłać wypełnione zgłoszenie reklamacyjne (do pobrania ze strony www.curver-lifestyle.pl).
2 letnia ograniczona gwarancja obejmuje wymianę wadliwego produktu oraz wymianę pękniętych bądź złamanych części, które uległy uszkodzeniu w trakcie standardowego użytkowania produktu na potrzeby domowe. Decyzja o ewentualnej wymianie lub zwrocie kwoty zakupu (albo jej części) nastąpi po rozpatrzeniu zgłoszenia reklamacyjnego i pozostaje wyłącznie w gestii Curver Poland Sp. z o.o. . Gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych na skutek: standardowego zużycia, użycia siły, nieprawidłowej obsługi i transportu, nieostrożności, użytkowania w jakimkolwiek innym celu niż do użytku osobistego lub domowego, a także uszkodzeń powstałych na skutek przeróbki, malowania lub montażu wykonanego niezgodnie z instrukcją oraz uszkodzeń spowodowanych przez nadmierne obciążenie i nieprawidłową konserwację. Ponadto ograniczona gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek działania sił natury, w tym m.inn. silnego wiatru, gradobicia, burzy itp. W przypadku zestawów meblowych - gwarancją nie są objęte poduszki meblowe. Gwarancja nie skutkuje zawieszeniem lub ograniczeniem uprawnień wynikających z reklamacji złożonej z tytułu rękojmi. Obowiązuje na terenie Polski. W przypadku stwierdzenia wady należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Curver Poland Sp. z o.o., ul. Wrocławska 34 76-200 Słupsk, tel. 59 8411230, sklep@curver-lifestyle.pl lub przesłać wypełnione zgłoszenie reklamacyjne (do pobrania ze strony www.curver-lifestyle.pl).